T’agradaria vestir més femení, amb més glamur?
Continua llegint i descobriràs les claus de l’estil més sensual i femení: l’estil Mad Men i Miss Masiel dels anys 50.
És bastant probable que pensis que es tracta de l’estil Pin-Up. No obstant això, aquest va ser només un dels quals aquesta època daurada ens va llegar. Et revelaré els seus trets fonamentals i aconseguiràs adaptar-los al teu dia a dia i als teus gustos amb facilitat.
Et proposo tres estilismes estil anys 50 per a lluir aquest estiu en el teu dia a dia.
Una de les peces bàsiques dels anys 50 és la faldilla de llarg midi en dues versions, de tub i de vol. Era indispensable marcar cintura i per a això s’emportaven altes i es podien destacar amb cinturons, sivelles, botons o llaços.

faldilla de tub. faldilla de vol

El primer look que et proposo és la faldilla de tub inspirada en la moda anys 50
Característica d’aquest estil, la faldilla de tub de tipus wrap o apario que abraça les teves corbes, és *super còmoda i molt adequada a l’ambient estiuenc .

Per al segon look et proposo una faldilla de vol evasé
La faldilla de vol de tall evasé tipus és meravellosa per a la tarda, per a unes copes o uns balls. La seva forma cenyida fins al genoll marca la silueta i el baix amb vol acompanya el moviment de les teves cames.
La pots lluir amb la mateixa mena de brusa que la falta de tub o amb un bustier o cosset per a un look més atrevit o estiuenc. Aquest outfit és molt afavoridor i et proposo combinar-ho amb unes plataformes i una bossa molt chic.

Per al tercer look, et recomano el pantaló capri.
Avançant en la dècada dels 50, ens trobem amb aquests pantalons el nom dels quals, capri, es deu al seu lloc de procedència, la famosa illa italiana.
Aquesta peça revolucionària i cenyida, de patró tipus cigarreta, afavoreix tant que avui continua triomfant. Són semblants a uns pirata i s’usaven amb o sense talons. M’encanten en color bàsic, com el verd perquè combina amb qualsevol peça superior de colorit alegre o blanc.
Els accessoris són bàsics
La bossa és una peça clau de l’estilisme. En nostra la nostra secció de bosses retro d’estil oriental pots trobar inspiració i color per a la temporada primavera estiu.
Pots afegir un fi cinturó si t’agraden i altres complements que combinin amb els colors triats. Per exemple, polseres o pendents.
Afegeix detalls actuals: tria entre els teus complements preferits. Veuràs que aquest estil és molt versàtil i dóna molt joc. Poden servir unes ulleres amb estil retro. Els guants ja no s’emporten, així que els descartem el mateix que els barrets. No obstant això, pots adornar el teu cabell amb un passador. És útil, fàcil i aporta una nota de color i *chic
La moda dels anys 50 és perfecta per a connectar amb el teu costat més femení i potenciar la teva autoestima.
Anima’t a provar aquests 3 looks i a compartir les teves sensacions