Comprar en kalypso.es és molt senzill.

En aquesta pàgina trobar respostes a qualsevol dubte sobre el procés de comprar. En cas contrari, et convidem a contactar-nos a info@kalypso.es

COM COMPRAR

Només has de seguir els següents passos:

Tria la categoria on es troba el producte(s) que desitges comprar.

Visualitza el producte/s que t’interessa/n. A través d’un clic aconseguiràs una ampliació de la fotografia; alguns productes disposen de diverses fotografies. També podràs consultar la seva descripció, composició, referència i preu.

Selecciona un producte, el nombre d’unitats i afegeix l’article a la cistella. A continuació pots triar continuar comprant o tramitar comanda.

Si vols continuar comprant, repeteix el procés. Després, fes clic en el botó realitzar comanda per a iniciar el procés de compra.

Introdueix totes les dades que se sol·liciten, adreça d’enviament i facturació i assegura’t que siguin correctes.

Selecciona un mètode de pagament: Visa, Paypal o Transferència Bancària.

Confirma la comanda i procedeix, si escau, al pagament.

Rebràs un e-mail confirmant-te la teva comanda.

Com puc assegurar-me d’haver realitzat bé la meva compra?

Una vegada fet la teva comanda, rebràs un e-mail de confirmació. Si no ho rebessis, posa’t en contacte amb info@kalypso.es.

Puc eliminar algun article de la meva comanda?

Sí. Des de la cistella de compra podràs eliminar els articles que no desitges sempre que no hagis tramitat la comanda.

En quins països es pot comprar online?

Actualment pots fer la teva compra a Espanya, Alemanya, Àustria, Bèlgica, Bulgària, Xipre, Dinamarca, Eslovàquia, Eslovènia, Estònia, Finlàndia, França, Grècia, Hongria, Irlanda, Itàlia, Letònia, Lituània, Luxemburg, Malta, Paises baixos, Polònia, Portugal, Regne unit, Rep. Checa, Romania, Suècia.

Reposen els articles amb la indicació “esgotat”?

Si un articulo està esgotat, tractarem de reposar-ho al més aviat possible. Si no hi hagués estoc, en la web indicaria que està esgotat. Pots sol·licitar que t’avisem quan arribi

Rebré el mateix producte que veig a la foto?

Sí.

És possible rebre informació periòdica en el meu email amb les últimes novetats i ofertes de kalypso.es?

Sí. Simplement accedint inscriu t’a el “Newsletter” i rebràs informació sobre les últimes novetats de kalypso.es.

Puc donar-me de baixa de la Newsletter?

En l’apartat “Newsletter” podràs donar-te de baixa de manera senzilla. Cobreix les dades i selecciona “enviar”.

Què haig de fer si m’arriba un article defectuós?

kalypso.es només ven articles en perfecte estat, per la qual cosa si, excepcionalment t’arriba algun article amb algun defecte posa’t en contacte amb info@kalypso.es

Què haig de fer si m’arriba un article incorrecte?

Si en alguna ocasió, per error, t’arriba un article que no has demanat posa’t en contacte amb info@kalypso.es.

FORMES DE PAGAMENT

Quina forma de pagament puc utilitzar per a realitzar la meva compra?

Disposem dels següents mitjans de pagament: Visa, American Express, *Mastercard, *Paypal i Transferència Bancària.

Perquè raó pot ser rebutjada la meva targeta de crèdit?

La teva targeta pot ser rebutjada per una de les següents raons

La targeta pot estar caducada. Comprova que la teva targeta no excedeixi la data de validesa.

Pot ser que s’hagi aconseguit el límit de la targeta. Consulta amb el teu banc que la targeta no hagi excedit l’import permès per a efectuar compres.

Pot ser que alguna dada introduïda estigui incorrecte. Comprova que hagis emplenat correctament tots els camps necessaris.

És segur usar la meva targeta de crèdit en la web?

Sí, les dades es transmeten de forma encriptada SSL. El sistema de pagament es realitzarà a través de la passarel·la de pagament segur *PayPal.

ENVIAMENTS I DEVOLUCIONS

ENVIAMENTS

On puc rebre la meva comanda?

Pots rebre-ho en l’adreça que triïs (domicili, treball, etc.) o recollir-ho en l’oficina de correus.

El país de lliurament pot ser diferent al de compra?

El país de lliurament sempre ha de coincidir amb el país de compra.

Quant trigarà a arribar la meva comanda?

Si vius en la península, el termini de lliurament és de 2-3 dies laborables, tret que la comanda es realitzi en dissabte, diumenge o festiu, i en aquest cas la comanda es tramités el primer dia laborable posterior al dia de realització de la comanda. Per a destins com Canàries, Balears, Ceuta i Melilla, i resta d’Europa el termini de lliurament és d’aproximadament 3-5 dies.

Quant haig de pagar de despeses d’enviament?

Les despeses d’enviament poden variar. Normalment, a la Península són de 3 EUR + IVA; Balears, Ceuta i Melilla són de 5 EUR + IVA; per a Canàries són de 7 EUR
Per a altres països 6-11€. Quan posis la teva adreça, et donarem l’import excate de les despeses.

Com puc saber on està la meva comanda?

Rebràs un e-mail de l’empresa de paqueteria amb les dades de seguiment. Si tens algun dubte, posa’t en contacte amb el nostre departament d’Atenció al Client en el numero info@kalypso.es.

Quin és el procés de lliurament a domicili?

T’enviarem un e-mail de confirmació quan la teva comanda vagi a sortir del magatzem i el transportista es posarà en contacte amb tu per a informar-te del lliurament de la comanda.

DEVOLUCIONS

Com haig de fer per a retornar un article?

Esperem que quedis satisfeta amb la teva compra. En cas contrari, no et preocupis tens 7 dies per a sol·licitar un canvi, escriu info@kalypso.es indicant el numero de comanda i et remetrem el formulari de devolució.

Reemborsem el cost devolució només en l’improbable suposat que l’article present defectes evidents de fàbrica. En aquest cas t’oferirem també la devolució de l’import de compra els articles. En qualsevol altre cas, rebràs un val per a canviar a la nostra botiga amb una caducitat d’un any.

No s’acceptaran devolucions de productes usats.

Totes les etiquetes hauran d’estar intactes

Si us plau, recorda que hi ha articles que no es canvien per raons d’higiene

-Pendents

-Roba de bany o interior

Butlletí

És possible rebre informació periòdica en el meu email amb les últimes novetats i ofertes de kalypso.es?

Sí. Simplement *inscríbe t’a el “*Newsletter” i rebràs informació sobre les últimes novetats de kalypso.es. Tens aquest formulari al final de la pantalla de la botiga i de les restants pàgines de la nostra web.

Puc donar-me de baixa de la *Newsletter?

En l’apartat “Newsletter” podràs donar-te de baixa de manera senzilla. Cobreix les dades i selecciona “enviar”.